Bij Albert Heijn Gorredijk vergeten we nooit voor wie we het doen: onze klanten. Al ons handelen is erop gericht hen te verrassen en blij te maken. Winkelen moet een feestje zijn.
Focus op gastvrijheid
GASTVRIJHEID schrijven we met hoofdletters. Met een grote nadruk op versbeleving en foodservice, er is altijd veel te proeven. Onze ruime koffiehoek/speelhoek met diverse soorten gratis koffie en limonade is uitgegroeid tot een vaste ontmoetingsplek. Regelmatig organiseren we in de winkel extra activiteiten zoals kookworkshops en muzikale optredens. Er is veel aandacht voor sfeer in de winkel. Bovendien zijn we zeven dagen per week open. Met iedere dag verse aanvoer van producten.
Service
Bij ons gaan klanten altijd voor. Onze vriendelijke medewerkers adviseren en lopen met klanten mee wanneer ze een product zoeken. Online bestellen en laten bezorgen is mogelijk. De gekoelde bezorgauto is voor klanten ook gratis beschikbaar voor bijvoorbeeld een familiefeest of barbecue. Het klantentoilet is gratis en dat geldt ook voor de blauwe parkeerschijf en winkelwagenmuntjes.
Bij Albert Heijn Gorredijk vergeten we nooit voor wie we het doen: onze klanten. Winkelen moet een feestje zijn!
Betrokkenheid
Onze filosofie vraagt betrokken medewerkers, maar ook een betrokkenheid van de supermarkt bij de lokale samenleving. Albert Heijn Gorredijk staat midden in het dorp, letterlijk en figuurlijk.
Resultaat
We hebben eer van ons werk. Goede resultaten, meer klanten, tevreden klanten, betrokken medewerkers, een grote bekendheid in de regio. Samen willen wij de beste zijn in de regio. En dat is gelukt. Albert Heijn Gorredijk is gekozen tot de beste supermarkt van Fryslan.
Onze medewerkers maken het verschil!
Een supermarkt is niets zonder gemotiveerde medewerkers. Ieder met zijn eigen kwaliteiten, het zijn juist die verschillen die helpen ons een beter bedrijf te zijn. Samen beter!
Betrokkenheid
Leren en persoonlijke ontwikkeling staan centraal. Iedereen krijgt de kans zichzelf te zijn. We werken voortdurend aan de betrokkenheid van medewerkers. Door iedereen serieus te nemen. Door eigen initiatief te waarderen en aan te moedigen. Door medewerkers verantwoordelijkheid en vertrouwen te geven. Door te luisteren en goede idee.n van medewerkers uit te voeren.
Begeleiden
Vooruitgang zit continu in kleine veranderingen. Verbeteringen ontstaan door continue feedback en evaluatie op dagelijkse activiteiten te geven. Leren door te proberen en leren van fouten. We investeren in medewerkers door te leiden, op te leiden en te begeleiden. Een externe coach helpt ons hierbij.
Werkomgeving
Er is volop aandacht voor een prettige en veilige werkomgeving. In de ruime gezellige kantine is er bijvoorbeeld altijd vers fruit voor de medewerkers. Bovendien heeft iedereen de beschikking over een eigen kluisje.
Hygiëne is voor ons een belangrijk thema. Vanzelfsprekend bij de verwerking van verse producten, maar wij willen ook altijd een schone en opgeruimde winkel. Lees hier alles over de hygiëne in onze winkel.